Systém podpory prodeje potravin v kamenných a internetových maloobchodech – Tereza Malá
Tereza Malá
Bachelor's thesis
Systém podpory prodeje potravin v kamenných a internetových maloobchodech
System for the Promotion of Food Sales in Stone and Internet Retailers
Abstract:
Tato práce na téma „Systém podpory prodeje potravin v internetových a kamenných maloobchodech“ je segmentována na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část je dále členěna na úvod, cíl a metodiku práce a literární rešerši. V části praktické se práce opírá o získané poznatky z části teoretické a kvantitativní výzkum.V úvodu literární rešerše je rozebrán marketing v obecném pojetí a jednotlivé …moreAbstract:
This work on the topic "The System for the Promotion of Food Sales in Internet and Stone Retail Stores" is segmented into the theoretical part and the practical part. The theoretical part is divided into the introduction, aim and methodology of the work, and literary research. In practical part the thesis is based on knowledge acquired from theoretical part and on quantitative research.At the beginning …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 3. 2019
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Aleš Hes, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
MALÁ, Tereza. \textit{Systém podpory prodeje potravin v kamenných a internetových maloobchodech}. Online. Bachelor's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2019. Available from: https://theses.cz/id/1cs6lk/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementBachelor programme / field:
Economics Policy and Administration / Business and Administration
Theses on a related topic
-
Podpora prodeje pomocí nástrojů marketingové komunikace
Lenka Hrnčířová -
Sales Promotion Methods and Techniques – Consumer Contest
Elizaveta Zigulia -
Event marketing as a part of the selected company Sales promotion
Nikita Yuskov -
Sales Promotion as a tool of the Integrated Marketing Communication in the selected company (FMCG)
Shawky Gamal Shawky Hassan Rezk -
Příklady nejúspěšnějších sales promotion v sekci prodeje cukrovinek
Šárka Šrůtová -
Sales promotion strategies in Procter&Gamble
Miroslav Šebesta -
Sales Promotion as a Tool of the Integrated Marketing Communication in the Selected Trade Company
Lev Alimpiyev -
Sales Promotion as a Part of Integrated Marketing Communication at Launch of Novelty on the Market
Maria Bykova
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights