Anna Grygoryuk

Diplomová práce

Marketing a marketingová komunikace olympijských her

Marketing and Marketing Communications of the Olympic Games
Anotace:
Olympijské hry jsou největší mezinárodní komplexní sportovní soutěže naší doby a důležitou částí sportovního marketingu. Žádost každého státu nebo skupiny zemi o právo pořádat olympijské hry je důležitým projektem celostátního významu, a to i kvůli komerční stránce tohoto projektu. Uskutečnění olympijských her ve státu dává silný impuls k rozvoji regionu, zlepšení ekonomiky, posílení postavení národního …více
Abstract:
The Olympic Games are the largest international comprehensive sports competition of our time and an important part of sports marketing. The application of each country or group of countries for the right to host the Olympic Games is an important project of national importance, also because of the commercial side of the project. The realization of the Olympic Games in the state gives a strong impetus …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 7. 2020

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 8. 2020
  • Vedoucí: Ing. Vilém Kunz, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Pavel Rosenlacher

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace