ŠNEJDRLA, Ondřej. \textit{Moderní metody campaign managementu a jejich vliv na chování zákazníků}. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1cw7dw/.
ŠNEJDRLA, Ondřej. <i>Moderní metody campaign managementu a jejich vliv na chování zákazníků</i>. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1cw7dw/.
ŠNEJDRLA, Ondřej. Moderní metody campaign managementu a jejich vliv na chování zákazníků. Online. Diplomová práce. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o. 2015. Dostupné z: https://theses.cz/id/1cw7dw/.
@MastersThesis{Snejdrla2015thesis,
AUTHOR = "Šnejdrla, Ondřej",
TITLE = "Moderní metody campaign managementu a jejich vliv na chování zákazníků [online]",
YEAR = "2015 [cit. 2024-09-26]",
TYPE = "Diplomová práce",
SCHOOL = "Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.Praha",
NOTE = "SUPERVISOR: Petr Mokrý",
URL = "https://theses.cz/id/1cw7dw/",
}
@MastersThesis{Snejdrla2015thesis,
AUTHOR = {Šnejdrla, Ondřej},
TITLE = {Moderní metody campaign managementu a jejich vliv na chování zákazníků},
YEAR = {2015},
TYPE = {Diplomová práce},
INSTITUTION = {Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.},
LOCATION = {Praha},
SUPERVISOR = {Petr Mokrý},
URL = {https://theses.cz/id/1cw7dw/},
URL_DATE = {2024-09-26},
}
{{Citace kvalifikační práce
| příjmení = Šnejdrla
| jméno = Ondřej
| instituce = Univerzita Jana Amose Komenského Praha s.r.o.
| titul = Moderní metody campaign managementu a jejich vliv na chování zákazníků
| url = https://theses.cz/id/1cw7dw/
| typ práce = Diplomová práce
| vedoucí = Petr Mokrý
| rok = 2015
| počet stran =
| strany =
| citace = 2024-09-26
| poznámka =
| jazyk =
}}