Bc. Soňa Paldusová

Bakalářská práce

Marketingová komunikace restauračního zařízení

Marketing Communication of Restaurant
Anotace:
Cílem bakalářské práce je navrhnout zlepšení marketingové komunikace ve vybraném restauračním zařízení. V teoretické části budou obsaženy teoretické poznatky z oblasti nástrojů komunikačního mixu, marketingové komunikace a komunikační strategie s ohledem na off-line a online prostředí. Sekundární data budou využita k analýze současné marketingové komunikace vybraného podniku a jejího prostředí a trendů …více
Abstract:
The aim of this bachelor thesis is to enhance the marketing communication of a chosen restaurant establishment. In the theoretical section, we will explore the theoretical knowledge of promotional mix, marketing communication, and communication strategies with a focus on offline and online environments. We will conduct a thorough analysis of the current marketing communication of the selected business …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 4. 2023
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/szt8r/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 29. 5. 2023
  • Vedoucí: doc. Ing. Halina Starzyczná, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Daniel Kvíčala

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Slezská univerzita v Opavě

Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management