Tvorba marketingového mixu pro e-shop – Bc. Monika Rektoříková
Bc. Monika Rektoříková
Bakalářská práce
Tvorba marketingového mixu pro e-shop
Marketing Mix Development for E-shop
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii vybraného e-shopu a na základě analýzy navrhnout nápravu slabých míst. V teoretické části se autorka věnuje teorii internetového obchodování a marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza a vyhodnocení.Abstract:
The aim of the bachelor thesis is an analysis of marketing strategy of the chosen e-shop and to suggest alternations of weak spots on the basis of the analysis. In the theoretic part the autor is focused on theory of the internet business and the marketing mix. The analysis and the evalutaion were made in the practical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/b7aur/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
- Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
- Oponent: Ing. arch. Petr Hill
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Organizace a řízení malých a středních firem
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová situační analýza – nedílná součást zahájení podnikání
Alexandra Gutorova -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Anna Hrachovcová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Lenka Matějková -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Tereza Míková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor