Bc. Monika Rektoříková

Bakalářská práce

Tvorba marketingového mixu pro e-shop

Marketing Mix Development for E-shop
Anotace:
Cílem bakalářské práce je analyzovat marketingovou strategii vybraného e-shopu a na základě analýzy navrhnout nápravu slabých míst. V teoretické části se autorka věnuje teorii internetového obchodování a marketingového mixu. V praktické části je provedena analýza a vyhodnocení.
Abstract:
The aim of the bachelor thesis is an analysis of marketing strategy of the chosen e-shop and to suggest alternations of weak spots on the basis of the analysis. In the theoretic part the autor is focused on theory of the internet business and the marketing mix. The analysis and the evalutaion were made in the practical part.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 26. 5. 2014
  • Vedoucí: Ing. Lukáš Trčka, Ph.D.
  • Oponent: Ing. arch. Petr Hill

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie Sting