Bc. Denisa Schönigerová

Diplomová práce

Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi

Online marketing communication in customer relationship
Anotace:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací ve vztahu k zákazníkovi. První (teoretická) část je založena na deskripci tématu, vymezení marketingové komunikace a online marketingových nástrojů. Dále rozebírá aspekt situační analýzy a chování zákazníka, jeho rozhodovací proces či faktory ovlivňující zákaznické chování a specifika chování na internetu. Praktická část vychází z charakteristiky …více
Abstract:
The thesis deals with the online marketing communication in relation to the customer. The first (theoretical) part is based on the description of the topic, definition of the marketing communication and online marketing tools. Furthermore, it discusses the aspect of situation analysis and customer behavior, his decision-making process or factors affecting customer behavior and specifics of behavior …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 5. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 16. 6. 2022
  • Vedoucí: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
  • Oponent: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management