Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi – Bc. Denisa Schönigerová
Bc. Denisa Schönigerová
Master's thesis
Online marketingová komunikace ve vztahu k zákazníkovi
Online marketing communication in customer relationship
Abstract:
Diplomová práce se zabývá online marketingovou komunikací ve vztahu k zákazníkovi. První (teoretická) část je založena na deskripci tématu, vymezení marketingové komunikace a online marketingových nástrojů. Dále rozebírá aspekt situační analýzy a chování zákazníka, jeho rozhodovací proces či faktory ovlivňující zákaznické chování a specifika chování na internetu. Praktická část vychází z charakteristiky …moreAbstract:
The thesis deals with the online marketing communication in relation to the customer. The first (theoretical) part is based on the description of the topic, definition of the marketing communication and online marketing tools. Furthermore, it discusses the aspect of situation analysis and customer behavior, his decision-making process or factors affecting customer behavior and specifics of behavior …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 2. 5. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/s16pm/
Thesis defence
- Date of defence: 16. 6. 2022
- Supervisor: PhDr. Tereza Vacínová, Ph.D.
- Reader: PhDr. Ing. Václav Kupec, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Petra Syrová -
Marketingová situační analýza podniku s využitím analýz marketingových prostředí
Hana Veleková -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Michaela Koudelová -
Situační analýza vybraného podniku
Lucie Urbánková -
Situační analýza vybraného podniku
Hana Völflová -
Marketingová situační analýza "Jihočeského Holandska"
Jakub Gregor -
Marketingová situační analýza zvolené maloobchodní jednotky
Stanislav Foltýnek -
Situační analýza vybraného podniku
Jana Znamenaná