Bc. Dana VACHRLONOVÁ

Bakalářská práce

IPTV na českém trhu

IPTV on the czech market
Anotace:
Obsahem této práce je podrobná analýza IPTV ze dvou pohledů: IPTV jako produktu na českém trhu a IPTV jako reklamního nástroje. Práce zahrnuje jak teoretická východiska, tak analýzu reklamního využití IPTV a analýzu českého trhu IPTV ve srovnání s francouzským trhem, jedničkou v oblasti poskytování této služby. Cílem této práce je určení pozice IPTV na českém trhu a stanovení nových mož-ností reklamního …více
Abstract:
The goal of the graduation thesis is to analyse IPTV from two points of view: IPTV as a product in the Czech market and IPTV as advertising medium. There are both theoretical resources and the analysis of the use of IPTV in advertising as well as the analysis of the Czech market with IPTV compared with the French market as the best provider of this service. The purpose of this graduation thesis is …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2007
Zveřejnit od: 11. 5. 2007
Identifikátor: 4839

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2007
  • Vedoucí: Mgr. Štěpán Prachař

Citační záznam

Jak správně citovat práci

VACHRLONOVÁ, Dana. IPTV na českém trhu. Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2007

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2007 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace