Postoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografie – Markéta ZEMKOVÁ
Markéta ZEMKOVÁ
Bakalářská práce
Postoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografie
The attitude of future geogragraphy teachers to the topics of physical geography
Anotace:
Tato bakalářské práce se zabývá postojem budoucích učitelů k tématům fyzické geografie. Nejprve se zaměřuje na rozbor literatury pedagogického výzkumu, kritických míst zeměpisu nebo fyzické geografie v Rámcovém vzdělávacím programu. K dosažení cílů práce v praktické části byl použit dotazník a polostrukturovaný rozhovor. Jako vzorek pro praktickou část byli vybráni studenti navazujícího programu Učitelství …víceAbstract:
This bachelor thesis examines the attitudes of prospective teachers towards physical geography topics. It first focuses on an analysis of the literature of pedagogical research, the critical places of geography or physical geography in the Framework for Education. A questionnaire and a semi-structured interview were used to achieve the objectives of the practical part of the thesis. The sample for …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 15. 4. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: RNDr. Klára Vočadlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
ZEMKOVÁ, Markéta. Postoj budoucích učitelů zeměpisu k tématům fyzické geografie. Plzeň, 2024. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta pedagogická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta pedagogickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI
Fakulta pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Geografie se zaměřením na vzdělávání / Geografie se zaměřením na vzdělávání (maior) + Občanská výchova se zaměřením na vzdělávání (minor)
Práce na příbuzné téma
-
Kritická místa v přípravě budoucích učitelů jazyků v oblasti všeobecné pedagogické a oborové praxe
Luboš MAJER -
Kritická místa přípravy učitelů cizích jazyků v oblastech plánování hodiny a řízení třídy
Eliška POKORNÁ -
Kritická místa ve výuce základů společenských věd z pohledu učitelů gymnázia
Daniela HAVRÁNKOVÁ -
Kritická místa ve výuce psychologie na středních školách z pohledu učitelů
Kristýna MICHÁLKOVÁ -
Kritická místa kurikula ve výuce geologie na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Věra POKORNÁ -
Kritická místa přípravy učitelů anglického jazyka z pohledu studenta na pedagogické praxi
Karolína LISOVÁ -
Kritická místa kurikula ve výuce biologie člověka na základní škole z pohledu učitelů z praxe
Bedřich POSPÍCHAL -
Kritická místa ve výuce socio-ekonomického zeměpisu na 2. stupni základních škol a nižším stupni víceletých gymnázií
Aleš PELIKÁN