Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s. – Mgr. Vladimír KRULIŠ
Mgr. Vladimír KRULIŠ
Master's thesis
Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.
E-Marketing of I. Německé zemské gymnasium, o.p.s.
Abstract:
Internetová reklama spojuje výhody tištěné i TV reklamy. Pro úspěšné prodávání má velký význam emočně inteligentní přístup k životu i k práci; je důležitý i optimismus, neboť každé odmítnutí znamená pro prodejce malou porážku. V diplomové práci jsou charakterizovány a hodnoceny dvě základní složky internetové reklamy - reklama jako taková a následně internet jako nový systém komunikačních cest; systém …moreAbstract:
E-marketing connects advantages of press and TV advertisement together. For successful selling there is an emotional way of living very important; even to be optimistic is important {--} because every deny means a little lost war for the seller. In diploma work there are two folders of e-marketing characterized {--} advertisement as it is and up to that internet as a new communication way system, that …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 20. 4. 2007
Identifier:
4902
Thesis defence
- Date of defence: 5. 6. 2007
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KRULIŠ, Vladimír. \textit{Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2007. Available from: https://theses.cz/id/1dhpvb/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
KRULIŠ, Vladimír. Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and communication studies / Marketing communications
Theses on a related topic
-
Hrady a zámky v turistickém regionu Východní Čechy. Návrh produktu pro žáky I. stupně základních škol
Hana Sonnková -
Návrh a ověření výukového materiálu pro I.ročníky předmětu technologie oboru kadeřník
Eliška Kurejová -
Přínos inteligentních technologií pro prevenci kriminality ve městech: návrh řešení pro zvýšení situační prevence ve středně velkém městě
Dalibor Smažinka -
Návrh opatření pro zmírnění negativních efektů silničního okruhu I/31 působících na cyklistickou dopravu v Hradci Králové
Ondřej Šilhán -
Návrh řešení systému změnového řízení pro platforu i5
Vladimír Volmut -
Návrh ekonomického informačního systému pro ekonomickou i evidenční činnost obce
Michaela Kovaříková Goldšmidová -
Návrh změn dodavatelských vazeb k plnění výrobních úkolů pro tuzemské i zahraniční zákazníky
Martin Turek -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová