Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s. – Mgr. Vladimír KRULIŠ
Mgr. Vladimír KRULIŠ
Master's thesis
Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.
E-Marketing of I. Německé zemské gymnasium, o.p.s.
Anotácia:
Internetová reklama spojuje výhody tištěné i TV reklamy. Pro úspěšné prodávání má velký význam emočně inteligentní přístup k životu i k práci; je důležitý i optimismus, neboť každé odmítnutí znamená pro prodejce malou porážku. V diplomové práci jsou charakterizovány a hodnoceny dvě základní složky internetové reklamy - reklama jako taková a následně internet jako nový systém komunikačních cest; systém …viacAbstract:
E-marketing connects advantages of press and TV advertisement together. For successful selling there is an emotional way of living very important; even to be optimistic is important {--} because every deny means a little lost war for the seller. In diploma work there are two folders of e-marketing characterized {--} advertisement as it is and up to that internet as a new communication way system, that …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2007
Identifikátor:
4902
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 5. 6. 2007
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRULIŠ, Vladimír. Internetová reklama I. Německého zemského gymnasia, o.p.s.. Zlín, 2007. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 04. 2009
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlný text práce je k dispozici v elektronické podobě.
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / odbor:
Media and communication studies / Marketing communications
Práce na příbuzné téma
-
Hrady a zámky v turistickém regionu Východní Čechy. Návrh produktu pro žáky I. stupně základních škol
Hana Sonnková -
Návrh a ověření výukového materiálu pro I.ročníky předmětu technologie oboru kadeřník
Eliška Kurejová -
Přínos inteligentních technologií pro prevenci kriminality ve městech: návrh řešení pro zvýšení situační prevence ve středně velkém městě
Dalibor Smažinka -
Návrh opatření pro zmírnění negativních efektů silničního okruhu I/31 působících na cyklistickou dopravu v Hradci Králové
Ondřej Šilhán -
Návrh řešení systému změnového řízení pro platforu i5
Vladimír Volmut -
Návrh ekonomického informačního systému pro ekonomickou i evidenční činnost obce
Michaela Kovaříková Goldšmidová -
Návrh změn dodavatelských vazeb k plnění výrobních úkolů pro tuzemské i zahraniční zákazníky
Martin Turek -
Neuromarketing: emocionální apely v reklamách v odvětví cestovního ruchu
Simona Krejčová