Tvorba tematického produktu pro destinaci jižní Čechy – Veronika Čulíková
Veronika Čulíková
Master's thesis
Tvorba tematického produktu pro destinaci jižní Čechy
Creation of thematic product for the destination of South Bohemia
Abstract:
Diplomová práce se zaměřuje na tvorbu nového tematického produktu, a to pro destinaci jižní Čechy. Práce je rozdělena do dvou částí, kde teoretická část nejprve vymezuje pojmy vztahující se k tematice diplomové práce a zabývá se marketingem destinace a procesem tvorby produktu destinace cestovního ruchu. V praktické části je na základě provedených analýz navržen koncept produktu, jehož smyslem je putování …moreAbstract:
The diploma thesis aims at the creation of a new thematic product, namely for the destination of South Bohemia. The thesis is divided into two parts where the theoretical part defines terms related to the topic of the thesis first and deals with the destination marketing and the process of creating tourism destination product. In the practical part, there is, based on performed analyses, designed the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 29. 10. 2011
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/34217
Thesis defence
- Date of defence: 21. 1. 2013
- Supervisor: Jana Valentová
- Reader: Jiří Vaníček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/34217
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Theses on a related topic
-
Tvorba produktu destinace - konceptualizace a přístupy
Pavla Spitzová -
Tvorba produktu cestovního ruchu ve venkovské destinaci Přerova nad Labem
Lukáš Milaniak -
Proces tvorby konkurenceschopného produktu vybrané destinace
Anna Tietzová -
Tvorba produktu destinace Hodonín s motivem lidového tance
Dominika Brantalová -
Tvorba tematického produktu destinace cestovního ruchu (Mikroregion Radnicko)
Michaela KALOUŠOVÁ -
Analýza a hodnocení využitelnosti potenciálu destinace pro tvorbu konkurenceschopného produktu turismu
Gabriela Kutheilová -
Aktuální trendy v tvorbě produktu cestovního ruchu – návrh produktu pro destinaci jižní Morava
Veronika Padevětová -
Tvorba produktu (zájezdu) do vybrané destinace
Veronika Waclavková