Ambientní média v marketingových komunikacích – Tereza WEIKERTOVÁ
Tereza WEIKERTOVÁ
Bakalářská práce
Ambientní média v marketingových komunikacích
Ambient Media in Marketing Communications
Anotace:
Tato bakalářská práce nabízí ucelený náhled na ambientní média s cílem zvýšit úroveň po-vědomí o jejich významu i potenciálu a nabídnout jistá doporučení pro jejich realizaci. Cílem práce je pak především zhodnocení postavení ambientních médií na českém re-klamním trhu (jejich ukotvením v oblasti MK) skrze prováděný kvalitativní výzkum me-todou individuálních hloubkových rozhovorů s experty na kreativní …víceAbstract:
This bachelor thesis provides a comprehensive insight into the ambient media in order to increase the level of awareness of their significance and potential, and offer some recom-mendations for their realisation. The aim of the bachelor thesis is to evaluate the possition of ambient media on the Czech advertising market (their application in the MC) through the qualitative research performed by individual …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2012
Zveřejnit od: 4. 5. 2012
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
WEIKERTOVÁ, Tereza. Ambientní média v marketingových komunikacích. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 4.5.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 4. 5. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Ambient média a jejich využití v rámci sociálni reklamy
Ondřej Nečas -
Ambientní média a jejich využití v sociální reklamě
Barbora Šafaříková -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA -
Ambientní a interagující média v marketingových komunikacích a jejich přijímání spotřebiteli
Tomáš BUČINA -
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Marek Hodný -
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Marek Hodný -
Potenciál ambientních médií v rámci českého reklamního trhu
Tereza Weikertová -
Využití ambientních médií v marketingové komunikaci
Jakub MARALÍK