Plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu – Luboš Pohl
Luboš Pohl
Bachelor's thesis
Plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu
Project planning and launch management in the automotive industry
Anotácia:
Tématem bakalářské práce je plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu. Práce je rozdělena na dvě hlavní části. První, teoretická část práce nejprve za pomoci odborné literatury a jiných informačních zdrojů definuje základní pojmy týkající se oblasti projektového řízení a tři základní fáze projektového řízení. Podrobněji se bakalářská práce zaměřuje na fázi projektovou, především na …viacAbstract:
The topic of the bachelor thesis is planning and project management in the automotive industry. The work is divided into two main parts. The first, theoretical part of the work defines the basic concepts related to project management and the three basic phases of project management with help of professional literature and other information sources. In more detail, the bachelor's thesis focuses on the …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 4. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Eva Šírová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Pohl, Luboš. Plánování a řízení náběhu projektu v automobilovém průmyslu. Liberec, 2022. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Business Administration / Production Management
Práce na příbuzné téma
-
Ceny a náklady v likvidační fázi životního cyklu stavby
Radka Smolinská -
Měření fáze životního cyklu podniku v kvantitativním výzkumu
Jan Bílek -
Specifika životního cyklu vybraných farmaceutických produktů
Vendula Kulhánková -
Využití reklamy jako nástroje IMK v průběhu životního cyklu produktu
Kamila Safiullina -
Úloha komunikace v jednotlivých etapách životního cyklu produktu
Andrea Punčochářová -
Analýza životního cyklu produktu a práce s ostatními součástmi marketingového mixu v jednotlivých etapách tohoto životního cyklu.
Zlata Plouharová -
Návrhy na zlepšení ekonomické výkonnosti dle fáze životního cyklu podniku
Dominika Obořilová -
Návrhy na zlepšení ekonomické výkonnosti dle fáze životního cyklu podniku
Karolína Buriánková
Názov
Vložil
Vložené
Práva