Ing. Tereza Skyvová
Bakalářská práce
Analýza slevových portálů
Analysis of Flash Sales
Anotace:
Cílem této bakalářské práce je analýza vývoje a fungování slevových portálů v České republice. Práce přibližuje proces hromadného nákupu se slevou prostřednictvím slevového portálu, prezentuje a rozebírá jednotlivé fáze vývoje trhu slevových portálů od jeho vzniku před čtyřmi lety až do současnosti a charakterizuje hlavní události, které se na něm odehrály. Podává přehled o aktivitách zaměřených na …víceAbstract:
The goal of this bachelor thesis is the analysis of development and performance of group buying websites in the Czech republic. Thesis gives an insight into process of group buying with group buying websites as an intermediary, introduces and analyses individual stages of group buying market development since its origins four years ago up to present time and characterizes principal occurrences that …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 24. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mtm0e/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 12. 6. 2014
- Vedoucí: Mgr. Martin Slanicay, Ph.D.
- Oponent: Ing. Adam Pápai, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Hospodářská politika a správa / Hospodářská politika
Práce na příbuzné téma
-
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Koncept hromadného nakupování na internetu
Klára Klimentová -
Customer Satisfaction Measurement with Online Group-Buying Auctions on the British Market
Lucie Redlová -
Slevové portály z pohledu podniku
Mária Okrucká -
Slevové portály z pohledu podniku
Klára Horná -
Slevové portály v ČR
Libor Fuchs -
Slevové portály z pohledu podniku
Petr Novák