Marketingová strategia vybraného podniku – Bc. Tomáš Kovačovič
Bc. Tomáš Kovačovič
Diplomová práce
Marketingová strategia vybraného podniku
Marketingová stratégia vybraného podniku
Anotace:
Pro každou společnost je velmi důležité správné vytvoření marketingové strategie, protože společnost může vyvíjet své aktivity za účelem vytváření zisku. Dobře promyšlená marketingová strategie je hlavním lákadlem velkého množství zákazníků, kteří budou využívat služby a nebo produkty, které společnost nabízí. Cílem diplomové práce je navrhnout změny momentálně existující marketingové strategie tak …víceAbstract:
For every company, it is crucial to make an accurate marketing strategy as the company can develop its activities to make a profit. Well-thought-out marketing strategy is the main allurement for several customers who may use the products or services offered by the company. This thesis aims to present changes in the current marketing strategy. Therefore, to attract new potential customers and thus …víceAbstract:
Pre každú spoločnosť je veľmi dôležité správne vytvorenie marketingovej stratégie, pretože spoločnosť môže vyvíjať svoje aktivity za účelom vytvárania zisku. Dobre premyslená marketingová stratégia je hlavným lákadlom veľkého množstva zákazníkov, ktorí budú využívať služby alebo produkty, ktoré spoločnosť ponúka. Cieľom diplomovej práce je navrhnúť zmeny momentálne existujúcej marketingovej stratégie …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Martin Cenek, Ph.D.
- Oponent: Petr Novák, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: NEWTON University Group, Vysoká škola NEWTONNEWTON University Group
Vysoká škola NEWTONMagisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová