Nikoleta Richterová

Bachelor's thesis

Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů

Virtue Signalling in Marketing from the Perspective of Today's Consumers
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zabýva fenoménom virtue signalling, čo je praktika preukazovania svojich hodnôt verejnosti za účelom získania úžitku z tohto verejného postoja. V bakalárskej práci bol tento fenomén špecifikovaný na vykonávanie spoločnosťami a jeho vplyv na vnímanie a následné spotrebiteľské správanie publika takýchto spoločností. Teoretická časť pojednáva o definícií a histórií virtue signallingu …more
Abstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of virtue signaling, which is the practice of proving one's values to the public in order to benefit from this public attitude. In the bachelor thesis, this phenomenon was specified for the implementation of companies and its impact on the perception and subsequent consumer behavior of such companies. The theoretical part deals with the definition and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022

Thesis defence

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Richterová, Nikoleta. Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Tomas Bata University in Zlín

Faculty of Multimedia Communications

Bachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications

Theses on a related topic