Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů – Nikoleta Richterová
Nikoleta Richterová
Bachelor's thesis
Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů
Virtue Signalling in Marketing from the Perspective of Today's Consumers
Abstract:
Táto bakalárska práca sa zabýva fenoménom virtue signalling, čo je praktika preukazovania svojich hodnôt verejnosti za účelom získania úžitku z tohto verejného postoja. V bakalárskej práci bol tento fenomén špecifikovaný na vykonávanie spoločnosťami a jeho vplyv na vnímanie a následné spotrebiteľské správanie publika takýchto spoločností. Teoretická časť pojednáva o definícií a histórií virtue signallingu …moreAbstract:
This bachelor thesis deals with the phenomenon of virtue signaling, which is the practice of proving one's values to the public in order to benefit from this public attitude. In the bachelor thesis, this phenomenon was specified for the implementation of companies and its impact on the perception and subsequent consumer behavior of such companies. The theoretical part deals with the definition and …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2022
Thesis defence
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
RICHTEROVÁ, Nikoleta. \textit{Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů}. Online. Bachelor's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2022. Available from: https://theses.cz/id/1e5pyl/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
Richterová, Nikoleta. Virtue signalling v marketingu z pohledu dnešních spotřebitelů. Zlín, 2022. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Filozofické poradenstvo - kritika
Otakar HORÁK