Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s. r. o. – Michal PTÁČEK
Michal PTÁČEK
Bakalářská práce
Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s. r. o.
Analysis of Business Developement Strategy for the Company Karop s.r.o.
Anotace:
Bakalářská práce na téma: Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s. r. o. bude rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části budou popsány pojmy, které souvisí se strategickým řízením firmy s ohledem na podnikání malé a střední firmy. V praktické části práce bude popsána firma Karop s. r. o. Pro zmapování vnitřního a vnějšího prostředí firmy budou využity analýzy 7S, PEST …víceAbstract:
Bachelor thesis: Analysis of business strategy development of the company Karop Ltd. will be divided into theoretical and practical part. In theoretical part there will be described concepts which are related to strategic management of companies regarding to small and medium companies. In practical part the Karop Company Ltd will be described. For the mapping of internal and external business environment …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2012
Zveřejnit od: 27. 4. 2012
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petr Krenar
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
PTÁČEK, Michal. \textit{Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s. r. o.} Online. Bakalářská práce. Zlín: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky. 2012. Dostupné z: https://theses.cz/id/1e6rem/. [cit. 2024-04-23].
Jak správně citovat práci
PTÁČEK, Michal. Analýza obchodní strategie rozvoje pro firmu Karop s. r. o.. Zlín, 2012. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 27.4.2012
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 4. 2012 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomikyPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta managementu a ekonomikyBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing
Práce na příbuzné téma
-
Strategické rozhodování - evaluace strategických alternativ
Jiří Svačina -
Strategické řízení organizace
Denisa DVOŘÁKOVÁ -
Strategické řízení organizace
Jana KUBÍKOVÁ -
Návrh strategických alternativ rozvoje stavební firmy
Vladimír Novák -
Zpracování strategické analýzy pro grafické a reklamní studio
Denisa Dobrocká -
Strategické řízení vybraného podniku
Ivana Bőhmová -
Strategické řízení distributora nátěrových hmot
Magdalena Sýkorová -
Návrh strategických alternativ pro malého domácího autodopravce
Eva Stehlíková