Marketingový výzkum návštěvnosti Stodolní ulice v Ostravě – Dagmar Vrlíková
Dagmar Vrlíková
Bakalářská práce
Marketingový výzkum návštěvnosti Stodolní ulice v Ostravě
Anotace:
Hlavním záměrem bakalářské práce je příprava, realizace a vyhodnocení marketingového výzkumu návštěvnosti Stodolní ulice v Ostravě prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných dat a zpracované SWOT analýzy bude vytvořen návrh na zvýšení návštěvnosti a přílivu zákazníků do podniků na Stodolní ulici.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.