Dagmar Vrlíková

Bakalářská práce

Marketingový výzkum návštěvnosti Stodolní ulice v Ostravě

Anotace:
Hlavním záměrem bakalářské práce je příprava, realizace a vyhodnocení marketingového výzkumu návštěvnosti Stodolní ulice v Ostravě prostřednictvím dotazníkového šetření. Na základě zjištěných dat a zpracované SWOT analýzy bude vytvořen návrh na zvýšení návštěvnosti a přílivu zákazníků do podniků na Stodolní ulici.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty

Vysoká škola polytechnická Jihlava

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.