Etika v podnikání jako faktor růstu image organizace – Soňa Kunstová
Soňa Kunstová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Etika v podnikání jako faktor růstu image organizace
Abstract:
Práce se zabývá otázkami, co je etika, podnikatelská etika a etické kodexy. Jaké jsou jejich cíle, proč jsou nutné. Práce je rozdělená do čtyř kapitol, ty tvoří teoretickou část.Abstract:
The work deals with the questions like what ethics, business ethics and ethical codes mean. What are their goals, why they are necessary. The work is divided into four chapters, They form a theoretical part.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 4. 2015
Thesis defence
- The Thesis/Dissertation Archive contains the required amount of information.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program:
Personální řízení 63-42-N
Theses on a related topic
-
Business Ethics and Agile Methods
Anastasiia Davydova -
Business ethics and consumer attitudes - cynicism and trust
Svetlana Kivi -
Contemporary attitudes towards business ethics and corporate social responsibility
Arina Sorokina -
Business Ethics in the Hospitality Industry
Nursulu Bilyalova -
Consumer Attitudes Towards Business Ethics and Corporate Social Responsibility - Nike Case Study
CHANCHAL JANGIR -
Analýza video kodeků pro streaming
Richard Sebastiao