Etika v podnikání jako faktor růstu image organizace – Soňa Kunstová
Soňa Kunstová
závěrečná práce studenta vyššího odborného studia
Etika v podnikání jako faktor růstu image organizace
Anotace:
Práce se zabývá otázkami, co je etika, podnikatelská etika a etické kodexy. Jaké jsou jejich cíle, proč jsou nutné. Práce je rozdělená do čtyř kapitol, ty tvoří teoretickou část.Abstract:
The work deals with the questions like what ethics, business ethics and ethical codes mean. What are their goals, why they are necessary. The work is divided into four chapters, They form a theoretical part.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2015
Obhajoba závěrečné práce
- Archiv závěrečné práce je dostatečně naplněn.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Veřejně správní akademie - vyšší odborná škola, s.r.o.
vyšší odborný program:
Personální řízení 63-42-N
Práce na příbuzné téma
-
Business Ethics and Agile Methods
Anastasiia Davydova -
Business ethics and consumer attitudes - cynicism and trust
Svetlana Kivi -
Contemporary attitudes towards business ethics and corporate social responsibility
Arina Sorokina -
Business Ethics in the Hospitality Industry
Nursulu Bilyalova -
Consumer Attitudes Towards Business Ethics and Corporate Social Responsibility - Nike Case Study
CHANCHAL JANGIR -
Analýza video kodeků pro streaming
Richard Sebastiao -
Využití externích kodeků při komprimaci multimediálních souborů
Kryštof Mikušek