Marketingová komunikace B2C spol. Znovín Znojmo,a.s. – Šárka Novotná
Šárka Novotná
Bachelor's thesis
Marketingová komunikace B2C spol. Znovín Znojmo,a.s.
B2C marketing communications of the company Znovín Znojmo, plc.
Abstract:
Předmětem bakalářské práce "Marketingová komunikace B2C společnosti Znovín Znojmo, a.s." je analýza stávající marketingové komunikace této společnosti se zákazníkem a na základě vlastního dotazníkového šetření navrhnutí řešení na vylepšení. Celá práce je členěna do kapitol, které lze pomyslně rozčlenit na praktickou a teoretickou část. V teoretické části bakalářské práce je vymezen marketing, nastíněn …moreAbstract:
The bachelor thesis "B2C marketing communications of the company Znovín Znojmo, plc" deals with the analysis of the current marketing communication of the company with the customer. On the basis of a survey propose solutions for improvements. Whole bachelor thesis is divided into chapters that can be notionally divided into practical and theoretical. In the theoretical part of the thesis is defined …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2013
Identifier:
http://www.vse.cz/vskp/eid/40884
Thesis defence
- Date of defence: 28. 5. 2014
- Supervisor: Milan Postler
- Reader: Štěpán Bílíček
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/40884
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / field:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Theses on a related topic
-
Company's strategy of marketing communications
Sandhiya Suresh -
The role of new media in modern marketing communications
Tatyana Khvan -
Towards circular economy: analysis on how enterprises influence consumers through electronic marketing communications
Ngoc Vu Hong -
Marketing communications management of a confectionery company in the context of the Covid-19 pandemic
Anna Klimenko -
Integrated Marketing Communications and company’s business plan
Pavla Denková -
Cross-cultural Adaptation of Digital Marketing Communications of International FMCG Companies in CEE
Egor Demtsev -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketingová komunikace firmy Znovín Znojmo
Petra Kubíková