Postoj LGBT+ komunity k rainbow washingu – Marek Kos
Marek Kos
Bakalářská práce
Postoj LGBT+ komunity k rainbow washingu
Attitude of the LGBT+ Community Towards Rainbow Washing
Anotace:
Bakalářská práce pojednává o problematice rainbow washingu, který se pojí s podporou LGBT+ komunity ze strany komerčních značek. Cílem práce je zanalyzovat, jaký má k němu postoj LGBT+ komunita a na základě zjištěných poznatků navrhnout uplatnitelná doporučení pro komerční značky, jak k podpoře přistupovat a jakým způsobem ji komunikovat. V teoretické části jsou představeny pojmy pojící se touto problematikou …víceAbstract:
The bachelor thesis deals with the issue of rainbow washing, which is associated with commercial brands' support of the LGBT+ community. The aim of the thesis is to analyse the attitudes of the LGBT+ community towards it and, based on the findings, to propose appliable recommendations for commercial brands on how to approach and communicate their support. The theoretical part introduces concepts related …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2023
Obhajoba závěrečné práce
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kos, Marek. Postoj LGBT+ komunity k rainbow washingu. Zlín, 2023. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně
Fakulta multimediálních komunikacíBakalářský studijní program / obor:
Mediální a komunikační studia / Marketingové komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Společenská odpovědnost firmy a sociální marketing
Marta Masliy -
Sociální marketing jako nástroj pro posílení značky
Ondřej Bačina -
Rainbow marketing
Adam Rozinka