Lucie Plíšková

Diplomová práce

Analýza konkurenční pozice na trhu manažerského vzdělávání

Competitive position analysis in the market with managerial education
Anotace:
Diplomová práce se zabývá analýzou konkurenční pozice školy, která poskytuje na českém trhu manažerské vzdělávání formou programu Masters of Business Administration (MBA). Pomocí metody zvané poziční mapa hodnotí postavení školy vůči jejím konkurentům. Součástí práce je analýza vnitřního a vnějšího prostředí, která má za cíl odhalit nedostatky a slabá místa programu, na které by se management školy …více
Abstract:
The final thesis deals with competitive position of an educational institution, which provides Masters of Business Administration programs on the Czech market with managerial education. Using the methodology of positional maps it evaluates the power of the school towards its competitors. The thesis includes an analysis of internal and external environment which provides us with major strengths and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 6. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 3. 2. 2010
  • Vedoucí: Jan Koudelka
  • Oponent: Marcela Zamazalová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/19757