Nové navrhované metody prodeje a hodnocení prodejce – Ing. Petr Urban
Ing. Petr Urban
Diplomová práce
Nové navrhované metody prodeje a hodnocení prodejce
Anotace:
Teoretická východiska prodeje návěsové techniky ve firmě ES-TRADING, s.r.o. Definování zákazníka a konkurence. Výběr a realizace nově navrhovaných metod prodeje ve firmě ES-TRADING, přímý marketingový telefonát, internetový obchod, propagace v médiích, porovnání prodejních výsledků, hodnocení prodejce.Abstract:
Theoretical basis for the sale of semi-trailer technology in ES-Trading Ltd. Definition of customer and competition. Selection and implementation of newly proposed sales methods in Es-trading, Direct marketing phonecall, internet business, media promotion, comparison of sales results, evaulation of the seller.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 28. 3. 2006
Identifikátor:
https://is.sting.cz/th/rv2b0/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 5. 2008
- Vedoucí: ing. Svatava Čadová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie StingAkademie Sting
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Propagace podniku na sociálních sítích
Anežka Huňáčková -
Zákazník - proměny kupního chování a rozhodování
Gabriela Kuchariková -
Zákazník v centru služby: aplikace nástrojů designu služeb v jazykové škole a návrh webu
Eva Syrovátková -
Prodavačka - zákazník: příběh o vyjednávání moci v nadnárodním potravinovém řetězci
Petra Renčová -
Zákazník v globálním obchodě před a po světové pandemii covid-19 (let 2019-2021)
Aleš Dřízhal -
Dítě jako zákazník
Christian Dosoudil -
Influencer marketing a cílový zákazník firmy ulivilu s. r. o.
Romana Klimentová -
Marketingové důsledky stárnutí populace: Senior jako zákazník a spotřebitel
Klára Jestřábová