Bc. Částka Částka

Diplomová práce

Vybudování a strategické řízení značky

Brand building and strategic brand management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování a řízení značky. mezigeneračního předávání rodinných firem v praxi. Společnosti, které měly své služby či výrobky k dostání před rokem 1989 těžily z velkého povědomí o značce, na druhou stranu ale musely vytvořit svou novou identitu a vyrovnat se s narůstající konkurencí. Součástí řízení a budování značky je i branding. V návaznosti na řízení a strategii …více
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of building and managing a brand. intergenerational transfer of family businesses in practice. Companies that had their services or products available before 1989 benefited from great brand awareness, but on the other hand had to create their new identity and cope with growing competition. Branding is also a part of brand management and building. Following the …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
  • Vedoucí: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
  • Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management