Vybudování a strategické řízení značky – Bc. Částka Částka
Bc. Částka Částka
Diplomová práce
Vybudování a strategické řízení značky
Brand building and strategic brand management
Anotace:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování a řízení značky. mezigeneračního předávání rodinných firem v praxi. Společnosti, které měly své služby či výrobky k dostání před rokem 1989 těžily z velkého povědomí o značce, na druhou stranu ale musely vytvořit svou novou identitu a vyrovnat se s narůstající konkurencí. Součástí řízení a budování značky je i branding. V návaznosti na řízení a strategii …víceAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of building and managing a brand. intergenerational transfer of family businesses in practice. Companies that had their services or products available before 1989 benefited from great brand awareness, but on the other hand had to create their new identity and cope with growing competition. Branding is also a part of brand management and building. Following the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 3. 2022
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2022
- Vedoucí: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
- Oponent: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky Krkonoše
Lukáš Hromada