Bc. Částka Částka
Master's thesis
Vybudování a strategické řízení značky
Brand building and strategic brand management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování a řízení značky. mezigeneračního předávání rodinných firem v praxi. Společnosti, které měly své služby či výrobky k dostání před rokem 1989 těžily z velkého povědomí o značce, na druhou stranu ale musely vytvořit svou novou identitu a vyrovnat se s narůstající konkurencí. Součástí řízení a budování značky je i branding. V návaznosti na řízení a strategii …moreAbstract:
The diploma thesis deals with the issue of building and managing a brand. intergenerational transfer of family businesses in practice. Companies that had their services or products available before 1989 benefited from great brand awareness, but on the other hand had to create their new identity and cope with growing competition. Branding is also a part of brand management and building. Following the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/ecxhc/
Thesis defence
- Date of defence: 6. 6. 2022
- Supervisor: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
- Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management
Theses on a related topic
-
Strategické řízení značky Asics
Anita Žáková -
Strategické řízení značky
Polina Voitenko -
Strategické budování a řízení značky
Tereza Stuchlíková -
Strategické řízení regionální značky – region Beskydy
Eliška Křivancová -
Budování a strategické řízení značky Gamebrand
Jakub Roh -
Strategické řízení regionální značky
Adéla Karmazínová -
Strategické řízení regionální značky - region Polabí
Petra Konečná -
Strategické řízení regionální značky Krkonoše
Lukáš Hromada