Bc. Částka Částka

Master's thesis

Vybudování a strategické řízení značky

Brand building and strategic brand management
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou budování a řízení značky. mezigeneračního předávání rodinných firem v praxi. Společnosti, které měly své služby či výrobky k dostání před rokem 1989 těžily z velkého povědomí o značce, na druhou stranu ale musely vytvořit svou novou identitu a vyrovnat se s narůstající konkurencí. Součástí řízení a budování značky je i branding. V návaznosti na řízení a strategii …more
Abstract:
The diploma thesis deals with the issue of building and managing a brand. intergenerational transfer of family businesses in practice. Companies that had their services or products available before 1989 benefited from great brand awareness, but on the other hand had to create their new identity and cope with growing competition. Branding is also a part of brand management and building. Following the …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 3. 2022

Thesis defence

  • Date of defence: 6. 6. 2022
  • Supervisor: Ing. Andrea Tomášková, Ph.D.
  • Reader: doc. Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / field:
Economics and Management / Economics and Management