Advanced Students and Their Language Development in a Multilevel Class – Bc. Dita Massey
Bc. Dita Massey
Diplomová práce
Advanced Students and Their Language Development in a Multilevel Class
Advanced Students and Their Language Development in a Multilevel Class
Anotace:
Tato diplomová práce se zabývá čtyřmi pokročilými studenty a jejich možnostmi zdokonalování svých znalostí anglického jazyka ve víceúrovňové třídě. Zahrnuje čtyři strategie pro diferenciaci a zkoumá jejich aplikování ve výuce v průběhu výzkumu prováděného na střední škole.Abstract:
This diploma thesis addresses the needs of four advanced students and their opportunities for English language development in a multilevel class. It considers four differentiating strategies and their application in lessons during classroom research conducted at a secondary school.
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 12. 2018
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/qr0ad/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2019
- Vedoucí: doc. Mgr. Světlana Hanušová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Jana Chocholatá, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní a jazykové školy
Práce na příbuzné téma
-
The influence of differentiated instruction on a learner's motivation and reading competence in English
Masoumeh Ramezani -
Principy a strategie pro využívání individualizace a diferenciace ve výuce na 1. stupni základní školy
Marie Lebišová -
Strategie pro detekci a diferenciaci izolátů Mycobacterium avium
Pavel Hložek -
Návrh strategie diferenciace pro společnost Inmex s.r.o
Radek Taichner -
Marketingová strategie pro kavárnu
Tina Deutscherová -
Induktory diferenciace u osteosarkomů
Eva Lukáčová -
Quizlet: Enhancing Vocabulary Acquisition of Advanced Students
Tereza Nožičková -
Success of Transfer in Consecutive Interpreting: Beginner versus Advanced Students of Interpreting
Matěj MATYŠČÁK