Práce se zlomky ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ – Denisa RABINSKÁ
Denisa RABINSKÁ
Master's thesis
Práce se zlomky ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Working with fractions in the primary mathematics classes
Abstract:
Hlavním cílem této diplomové práce je porovnat dvě metody výuky zlomků na prvním stupni základní školy, metodu profesora Hejného a metodu klasických učebnicových řad. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje metodám výuky zlomků na prvním stupni základní školy, seznamuje nás se základními pojmy souvisejícími s racionálními čísly a zlomky. Praktická část srovnává četnost a typy úloh …moreAbstract:
The main aim of this thesis is to compare the two methods of teaching fractions at the lower primary school, the method of professor Hejny and the methods of classic mathematic textbooks. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the methods of teaching fractions at the lower primary school, familiarizes us with basic terms concerning rational numbers and fracitons. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2016
Accessible from:: 12. 4. 2016
Thesis defence
- Date of defence: 11. 5. 2016
- Supervisor: RNDr. Radek Krpec, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
RABINSKÁ, Denisa. Práce se zlomky ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2016
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / field:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Theses on a related topic
-
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Využití prvků metody podle profesora Hejného v klasické matematice
Zuzana WÖLLNEROVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Srovnání učebnic literární výchovy pro 6. ročník - nakladatelství SPN a Fraus
Lenka Kupcová -
ZPRACOVÁNÍ ANALYTICKO-SYNTETICKÉ METODY ČTENÍ V UČEBNICÍCH OD NAKLADATELSTVÍ SPN, ALTER A TAKTIK
Edita FLORIÁNOVÁ -
Aplikace systému Sinumerik 810D při programování soustruhu SPN12 CNC
Martin Grézl