Práce se zlomky ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ – Denisa RABINSKÁ
Denisa RABINSKÁ
Master's thesis
Práce se zlomky ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ
Working with fractions in the primary mathematics classes
Anotácia:
Hlavním cílem této diplomové práce je porovnat dvě metody výuky zlomků na prvním stupni základní školy, metodu profesora Hejného a metodu klasických učebnicových řad. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se věnuje metodám výuky zlomků na prvním stupni základní školy, seznamuje nás se základními pojmy souvisejícími s racionálními čísly a zlomky. Praktická část srovnává četnost a typy úloh …viacAbstract:
The main aim of this thesis is to compare the two methods of teaching fractions at the lower primary school, the method of professor Hejny and the methods of classic mathematic textbooks. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the methods of teaching fractions at the lower primary school, familiarizes us with basic terms concerning rational numbers and fracitons. The …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2016
Zverejniť od: 12. 4. 2016
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 5. 2016
- Vedúci: RNDr. Radek Krpec, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
RABINSKÁ, Denisa. Práce se zlomky ve výuce matematiky na 1. stupni ZŠ. Ostrava, 2016. diplomová práce (Mgr.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 12.4.2016
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 12. 4. 2016 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Pedagogická fakultaUniversity of Ostrava
Pedagogical FacultyMaster programme / odbor:
Teaching for Primary and Lower Secondary Schools / Teaching for Primary Schools
Práce na příbuzné téma
-
Metoda profesora Hejného v současném českém školství
Daniela Bártová -
Využití prvků metody podle profesora Hejného v klasické matematice
Zuzana WÖLLNEROVÁ -
Využití prvků matematiky profesora Hejného pro vzdělávání žáků se zrakovým postižením na 1. stupni ZŠ
Markéta PEICHLOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Výuka matematiky žáků se SVP na 1. stupni ZŠ s využitím prvků z matematiky profesora Hejného
Kristýna PABIŠOVÁ -
Rovnicové myšlení žáků vzdělávaných Hejného metodou
Zuzana Frkalová -
Usnadnění přechodu předškolních dětí s odlišným mateřským jazykem na primární vzdělávání
Lenka Kurtevová -
Výroba řemenice pro mikrořemeny na SPN 12CNC/Sinumerik 810D
Martin Juránek