Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y – Bc. Jolana Zemánková
Bc. Jolana Zemánková
Master's thesis
Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y
Erotic appeals and their perception by Generation Y
Abstract:
ZEMÁNKOVÁ, J. Erotické apely v reklamě a jejich percepce generací Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se věnuje problematice užívání erotických apelů v reklamě a jejich percepcí generací Y. Na základě vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, eye-trackingového výzkumu a hloubkového rozhovoru napříč generací Y a dále také vyhodnocení provedeného hloubkového …moreAbstract:
ZEMÁNKOVÁ, J. Erotic appeals in advertising and their perception by Generation Y. Master thesis. Brno: Mendel University, 2021. This master thesis focuses on the use of erotic appeals in advertising and their perception by Generation Y. Based on the evaluation of a questionnaire survey, eye-tracking research and an in-depth interview conducted across Generation Y, as well as the evaluation of an in …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023
Thesis defence
- Date of defence: 27. 6. 2023
- Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
- Reader: Marek Záboj, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendel University in Brno
Faculty of Business and EconomicsMaster programme / specializace:
Economics and Management / Marketing and Trade
Theses on a related topic
-
Vnímání poutačů článků komerčního charakteru generací Z: eye-trackingový experiment
Pavel Štindl -
Extrakce informací z datových vizualizací - eye-trackingový experiment
Petr Tumpach -
The Importance of Human Rights Education in Social Work Practice: A Study of Social Work Curricula in Universities of the Czech Republic
Mohammad Ali Akbar -
Emoční apely a jejich využití v reklamě
Jan Valuch -
The influence of cultural differences on the effectiveness of advertising appeals in social media ads in case of gen Z from Czechia, Finland and Turkey
František Hendl -
Apely ve vánočních reklamách
Markéta DOMANSKÁ -
Emocionální apely v sociálních reklamách zaměřených na boj proti domácímu násilí
Anežka Karvanová -
Apely v televizní reklamě
Lenka Sedláčková