Bc. Jolana Zemánková

Master's thesis

Erotické apely v reklamě a její percepce generací Y

Erotic appeals and their perception by Generation Y
Abstract:
ZEMÁNKOVÁ, J. Erotické apely v reklamě a jejich percepce generací Y. Diplomová práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Tato diplomová práce se věnuje problematice užívání erotických apelů v reklamě a jejich percepcí generací Y. Na základě vyhodnocení provedeného dotazníkového šetření, eye-trackingového výzkumu a hloubkového rozhovoru napříč generací Y a dále také vyhodnocení provedeného hloubkového …more
Abstract:
ZEMÁNKOVÁ, J. Erotic appeals in advertising and their perception by Generation Y. Master thesis. Brno: Mendel University, 2021. This master thesis focuses on the use of erotic appeals in advertising and their perception by Generation Y. Based on the evaluation of a questionnaire survey, eye-tracking research and an in-depth interview conducted across Generation Y, as well as the evaluation of an in …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 7. 5. 2023

Thesis defence

  • Date of defence: 27. 6. 2023
  • Supervisor: Ing. Stanislav Mokrý, Ph.D.
  • Reader: Marek Záboj, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakulta