Analýza typu učitelských otázek na střední škole – Bc. Petra Kohnová
Bc. Petra Kohnová
Bachelor's thesis
Analýza typu učitelských otázek na střední škole
The analysis of questions type at high school
Abstract:
Cílem bakalářské práce, která má název „Analýza typu učitelských otázek na odborné střední škole“ je zmapovat charakter učitelských otázek na střední škole, z hlediska jejich otevřenosti/uzavřenosti a kognitivní náročnosti. A srovnat výsledek ze střední školy s jinými již zrealizovanými výzkumy.Abstract:
The aim of this bachelor thesis which is entitled “The analysis of teacher´s questions type in secondary technical school“ is to explore the character of teacher´s questions at secondary school and compare the result with other researches.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 22. 4. 2014
Identifier:
https://is.muni.cz/th/qq5y7/
Thesis defence
- Date of defence: 12. 5. 2014
- Supervisor: Mgr. Petr Novák, Ph.D., Mgr. et Mgr. Bc. Zuzana Šalamounová, Ph.D.
- Reader: doc. RNDr. Luděk Jančář, CSc.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Specialization in Education / Teacher Education - Vocational Training
Theses on a related topic
-
Vztah mezi učitelem a žákem na 2. st. ZŠ a nižším stupni víceletého gymnázia z pohledu vnímání sebe samého a jejich vzájemné interakce
Kamila SRBOVÁ -
Pedagogická komunikace v individuální výuce anglického jazyka – akční výzkum
Pavel Prokš -
Verbální komunikace mezi učitelem a žáky na II. stupni ZŠ
Darina Prokopová -
Výtvarný projev jako prostředek pedagogické komunikace (výzkum se zaměřením na oblast komunikace ve školním prostředí)
Lucie TIKALOVÁ -
Nenásilná komunikace v pojetí volnočasových pedagogů
Karolína Valoušková -
Výuková komunikace ve vyučovacích hodinách programu UčíTelka pohledem Flandersovy metody interakční analýzy
Viktor Šťastný -
Mezigenerační komunikace začínajících učitelů s rodiči žáků
Daniela Rožňáková -
Neverbální komunikace v praxi
Daniel Sobotka