Reflexe koronavirové pandemie v jazyce reklamních textů – Nikola Wernerová
Nikola Wernerová
Bakalářská práce
Reflexe koronavirové pandemie v jazyce reklamních textů
Reflection of the coronavirus pandemic in the language of advertising texts
Anotace:
Práce je zaměřena na reklamní texty z let koronakrize 2020-2021. V teoretické části bude vymezena reklama z hlediska jazyka i marketingu a její typologie. Důraz je kladen na praktickou část práce, kde budou vybrané komunikáty podrobeny formálně-sémantické analýze, ke každému komunikátu bude uveden komentář k jazykovým jevům souvisejícím s pandemií. Cílem práce je zjistit, zda, případně jakým způsobem …víceAbstract:
The work is focused on advertising texts from the years of the corona crisis 2020-2021. In the theoretical part, advertising will be defined in terms of language and marketing and its typology. Emphasis is placed on the practical part of the work, where the texts will be subjected to a formal-semantic analysis, each communication will be accompanied by a comment on linguistic phenomena related to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 7. 2023
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Václav Lábus, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Wernerová, Nikola. Reflexe koronavirové pandemie v jazyce reklamních textů. Liberec, 2023. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogická
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáTechnická univerzita v Liberci
Fakulta přírodovědně-humanitní a pedagogickáBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Český jazyk a literatura
Práce na příbuzné téma
Název
Vložil
Vloženo
Práva