Strategie online marketingu portálu Aukro.cz – Bc. Lukáš Krejza
Bc. Lukáš Krejza
Master's thesis
Strategie online marketingu portálu Aukro.cz
Online Marketing Strategy of Aukro.cz
Abstract:
Cílem diplomové práce Strategie online marketingu portálu Aukro.cz je analýza nástrojů internetového marketingu společnosti Aukro. V teoretické části se práce zaměřuje na představení a popis těchto nástrojů, jak fungují, jaké jsou jejich výhody, pro jaké záměry a cíle jsou tyto nástroje vhodné. Zároveň se zabývá tématem vyhodnocování jejich efekti-vity a představuje problematiku optimalizace pro vyhledávače …moreAbstract:
The purpose of the dissertation theme Online marketing strategy of Aukro.cz is the tools analysis of internet marketing for the company Aukro.cz. In the theoretical par the thesis focuses on introducing and describing these tools, how they work, what are their benefits, what intentions and objectives are they appropriate for. It also deals with the evaluation of their effectiveness and represents the …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 21. 4. 2017
Thesis defence
- Supervisor: Mgr. Svatava Navrátilová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KREJZA, Lukáš. \textit{Strategie online marketingu portálu Aukro.cz}. Online. Master's thesis. Zlín: Tomas Bata University in Zlín, Faculty of Multimedia Communications. 2017. Available from: https://theses.cz/id/1fsx75/. [citováno 2024-04-23]
The right form of listing the thesis as a source quoted
Krejza, Lukáš. Strategie online marketingu portálu Aukro.cz. Zlín, 2017. diplomová práce (Mgr.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsMaster programme / field:
Media and Communication Studies / Marketing Communications
Theses on a related topic
-
Výkonnostní internetový marketing
Ilona Podlahová -
Internetový marketing prostřednictvím výkonnostní PPC reklamy ve vybrané firmě
Ondřej Svoboda -
Internetový marketing kulturní instituce
Hana Pláteníková -
Online Marketing as a Part of Marketing Communication of a Small Business
Elina Soitu -
Online marketing pro online supermarket
Tereza Drtinová -
The application of Narrative transportation in hard luxury business marketing (online marketing) on the potential customer in the Czech Republic.
Richard Kapusta -
Marketing 4.0 Comparison of Online Marketing and Communication Trends in Sustainable Fashion in the Czech Republic and in the United Kingdom
Alžběta Jílková -
Online marketing jako podpůrný kanál prodeje
Hana Sysová