Firemní dárcovství jako nástroj společenské odpovědnosti firem – Bc. Ludmila Pavoničová
Bc. Ludmila Pavoničová
Bachelor's thesis
Firemní dárcovství jako nástroj společenské odpovědnosti firem
Donation as an instrument of corporate social responsibility
Abstract:
Cílem bakalářské práce „Firemní dárcovství jako nástroj společenské odpovědnosti firem“ je na základě získaných dat zhodnotit přístup vybraných firem k aktivitám jejich dárcovství. Po ukotvení teoretického rámce práce s ohledem na dárcovské aktivity jako nástroje společenské odpovědnosti firem dojde k popsání jednotlivých podniků a jejich současné situace. Následně bude pomocí rozhovorů proveden výzkum …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis “Donation as an instrument of Corporate Social Responsibility” is to analyze how selected companies approach donations based on the data obtained. The first part concentrates on description of theoretical framework of Donations as an instrument of Corporate Social Responsibility followed by description of the examined companies and their current financial positions …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 12. 2017
Identifier:
https://is.muni.cz/th/khvdh/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 1. 2018
- Supervisor: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Reader: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PAVONIČOVÁ, Ludmila. \textit{Firemní dárcovství jako nástroj společenské odpovědnosti firem}. Online. Bachelor's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Economics and Administration. 2017. Available from: https://theses.cz/id/1fz4m7/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Účinnost CSR (Corporate Social Responsibility) projektů v marketingové komunikaci firem
Adéla Šlajchová -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
Corporate Governance and Social Responsibility in Banking and Insurance
Nino Khazalia