Firemní dárcovství jako nástroj společenské odpovědnosti firem – Bc. Ludmila Pavoničová
Bc. Ludmila Pavoničová
Bachelor's thesis
Firemní dárcovství jako nástroj společenské odpovědnosti firem
Donation as an instrument of corporate social responsibility
Anotácia:
Cílem bakalářské práce „Firemní dárcovství jako nástroj společenské odpovědnosti firem“ je na základě získaných dat zhodnotit přístup vybraných firem k aktivitám jejich dárcovství. Po ukotvení teoretického rámce práce s ohledem na dárcovské aktivity jako nástroje společenské odpovědnosti firem dojde k popsání jednotlivých podniků a jejich současné situace. Následně bude pomocí rozhovorů proveden výzkum …viacAbstract:
The goal of the submitted thesis “Donation as an instrument of Corporate Social Responsibility” is to analyze how selected companies approach donations based on the data obtained. The first part concentrates on description of theoretical framework of Donations as an instrument of Corporate Social Responsibility followed by description of the examined companies and their current financial positions …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 12. 2017
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/khvdh/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 1. 2018
- Vedúci: Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D.
- Oponent: Ing. Klára Kašparová, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / odbor:
Economy and Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
-
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Nelli Darbinyan -
Porovnání postupů v corporate social responsibility reportingu
Markéta Kleinová -
Corporate social responsibility and its effectiveness for competitiveness of business
Iuliia Vasilenko -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Darina Khomenko -
Modern Corporate Social Responsibility
Nazerke Kalniyazova -
Corporate social responsibility and its role in the public relations
Ekaterina Sukhova -
Péče o zaměstnance jako součást Corporate Social Responsibility na příkladu organizace Škoda Auto, a. s.
Lenka Ječná -
CSR (corporate social responsibility) in relation with company Sperbank of Russia
Taras Sarakhman