Ing. Aleš ŘEHÁK

Diplomová práce

Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac

Project on utilization of modern promoting methods for rise in photo sales and popularization of the microstock Pixmac
Anotace:
Předmětem diplomové práce je využít moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Teoretická část se zabývá moderními metodami propagace, mezi něž lze zařadit internetový marketing, guerrilla marketing a paprskovou reklamu. V praktické části je zpracována Porterova analýza a analýza konkurence, SWOT analýza, analýza dosavadních marketingových aktivit …více
Abstract:
The subject of the Master thesis is to use the modern promotional methods with the aim to increase photos sales and popularize the microstock Pixmac. The theoretical part deals with the modern methods of promotion which include internet marketing, guerrilla marketing and beamvertising. The practical part consists of the Porter{\crq}s analysis and competitor analysis, SWOT analysis, analysis of present …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2010
Identifikátor: 14917

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 27. 5. 2010
  • Vedoucí: Ing. Michal Pilík, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

ŘEHÁK, Aleš. Projekt využití moderních metod propagace pro zvýšení prodeje fotografií a popularizaci mikrofotobanky Pixmac. Zlín, 2010. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management a marketing