Identita fanoušků Harryho Pottera – Bc. Iveta Lopuchovská
Bc. Iveta Lopuchovská
Diplomová práce
Identita fanoušků Harryho Pottera
Indentity of Harry Potter Fans
Anotace:
Tato magisterská diplomová práce se zabývá českými a slovenskými fanoušky knižní a filmové série Harryho Pottera. S využitím online dotazníku jsem zkoumala, jak tato fanouškovská základna vypadá a jak se projevuje. Výzkum tedy hledá odpovědi na otázky, jaké návyky a motivace jsou jim vlastní. Dále zkoumá jejich fanouškovské aktivity a jaká je jejich recepce knižního a filmového zpracování. Výzkum byl …víceAbstract:
This master's thesis deals with Czech and Slovak fans of the Harry Potter book and film series. Using an online questionnaire, I researched what this fan base looks like and how it behaves. Research is therefore looking for answers to the questions of what habits and motivations are inherent in them. It also examines their fan acti-vities and their reception of book and film adaptations. The research …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 5. 2024
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/ke76p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Mgr. Pavlína Míčová
- Oponent: Mgr. Marika Kupková, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Teorie interaktivních médií / Teorie interaktivních médií
Práce na příbuzné téma
-
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Lev Alimpiyev -
The role and application of market research (qualitative and quantitative) in inbound or domestic tourism industry
Iuliia Vlasova -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Katarína Marešová -
The new role of market research (qualitative and quantitative) in digital environment and its role in developing efficient Internet marketing
Jakub Kučera -
Quantitative und qualitative Analyse der sekundären Präpositionen im Spektrum ausgewählter Texte
Michaela BENEŠOVÁ -
Personal and Work values in Quantitative Research: a closer look
Anna Červinková -
User Experience Research a jeho praktické využití v aplikaci pro neziskové organizace
Pavla Řádková -
Research on the development trend of short video marketing based on Tiktok
Jingyu Kang