Bc. Marcela Králiková

Diplomová práce

Použíté finančné prostriedky na kampane kandidátov na post prezidenta Českej republiky v roku 2012/2013 a ich profesionalizácia

Financial costs spent on campaigns of The Czech presidential elections in 2012/2013 and the campaign’s professionalization
Abstract:
The thesis focuses on the relatinship among the costs spent on campaigns of The Czech presidential elections in 2012/2013 and the campaign’s professionalization. This goal is achieved by professionalization concepts, which are addapted and supplemented according to the work needs. Professionalization explores if the candidates’campaigns used the most suitable practises/techniques (wether the techniques …více
Abstract:
Práca skúma vzťah medzi výškou investovaných finančných prostriedkov jednotlivých kandidátov na post prezidenta Českej republiky v ich predvolených kampaniach v roku 2012/2013a profesionalizáciou ich kampaní. Používa pri tom upravené a doplnené koncepty profesionalizácie. Profesionalizácia skúma, nakoľko jednotlivé kampane využívali najlepšíe praktiky/techniky, ktoré boli dostupné (či už sa jednalo …více
 
 
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 5. 2013

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2013
  • Vedoucí: Mgr. Anna Shavit, Ph.D.
  • Oponent: prof. PhDr. Lubomír Kopeček, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studií