Bc. Martin Průcha

Bakalářská práce

Marketing v segmentu SME na českém trhu

Marketing strategies applied in SME segment within the ČR
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na problematiku aplikace marketingu v oblasti malých společností (tzv. segment SME (Small and midle enterprises). V první, teoretické, části jsem se věnoval především definici jednotlivých základních pojmů a vztahům mezi nimi. V druhé části se zabývám jednotlivými prvky marketingového plánu jakožto komplexního dokumentu, který definuje a rozvádí jednotlivé metodické …více
Abstract:
In my thesis I focused on problematics of the marketing in use at SME (Small and midle enterprises) segment. In first, theoretical, part I began with introducing and defining basic marketing conceptions and its relationship. In the second part I described several points of marketing plan which is defining and describing several metodic procedures in the development and realization of marketing campaign …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 5. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 24. 6. 2009
  • Vedoucí: PhDr. Petr Váňa
  • Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace