Lenka KOZÁKOVÁ

Bakalářská práce

Marketing školy

Marketing of a school
Anotace:
Cílem bakalářské práce Marketing školy je zanalyzovat a zhodnotit prostředí vybrané základní školy. Na základě SWOT analýzy je zjištěn její současný stav a následně jsou navržena opatření vedoucí k dlouhodobé perspektivě školního zařízení. Bakalářská práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části bakalářské práce definujeme pojmy marketing služeb a marketing školy, zabýváme …více
Abstract:
The aim of the thesis School marketing is to analyse and evaluate the environment of the selected primary school. Based on SWOT analysis its current condition is detected and afterwards the measures leading to a long-term prosperity of the school facilities are suggested. The thesis is divided into theoretical and practical parts. In the theoretical part we define the concepts of school marketing and …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 11. 2014
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Ing. Michaela Jánská, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KOZÁKOVÁ, Lenka. Marketing školy. Ústí nad Labem, 2014. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomická

UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM

Fakulta sociálně ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Podniková ekonomika a management