Analýza učebnice Klass! 2 se zřetelem k potřebám žáků s SPU ve výuce ruského jazyka – Mgr. Jana Řiháková
Mgr. Jana Řiháková
Bakalářská práce
Analýza učebnice Klass! 2 se zřetelem k potřebám žáků s SPU ve výuce ruského jazyka
Analysis of textbook Klass! 2 with regard to needs of pupils with SLDs in teaching of russian laguage
Anotace:
Tato bakalářská práce pojednává o analýze učebnice Klass! 2 se zřetelem k potřebám žáků s SPU ve výuce ruského jazyka. Bakalářská práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou a praktickou. V obou částech jsme pracovali s odbornou literaturou a s lingvistickými slovníky. V teoretické části jsme sbírali důležité informace o výuce ruského jazyka a o žácích s dyslexií a jinými specifickými poruchami …víceAbstract:
This bachеlor´s work deals with the analysis of textbook Klass! 2 with regard to needs of pupils with SLDs in teaching of Russian laguage. The bachelor´s work is diveded into two parts, into theoretical and practical part. In the both of parts we work with the reference books and bilingual dictionaries. In the theoretical part we collect important information about teaching Russian language and about …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 4. 2014
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/op960/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 4. 6. 2014
- Vedoucí: PaedDr. Renée Grenarová, Ph.D. et Ph.D.
- Oponent: doc. PaedDr. Eva Doleželová, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Specializace v pedagogice / Lektorství cizího jazyka - ruský jazyk
Práce na příbuzné téma
-
Specifické poruchy učení u dospělých lidí
Sára Pospíšilová -
Language Propaedeutics: Designing Activities to Prepare Young Learners for Foreign Language Learning
Dominika Slabá -
Use of Digital Media in Foreign Language Acquisition
Szaszková Szaszková -
The Role of Music in Second Language Learning and Second Language Acquisition
Radka Tlustošová -
Music and Singing in Relation to Foreign Language Acquisition and Learning
Tímea Petrovičová -
Teaching English as a Foreign Language to a Learner with Autism with an Emphasis on Vocabulary Memory Retention
Šárka Ferenčíková -
Teaching English as a Foreign Language to Dyslexic Learners at Grammar School
Miluše Chlumecká -
Výuka ruského jazyka u žáků se specifickými poruchami učení na střední škole
Dana Pekařová