Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu – Ilona Došlá
Ilona Došlá
Diplomová práce
Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu
Effectiveness of marketing communication of the national tourist boards by example of ENIT
Anotace:
Diplomová práce se zabývá propagací destinace Itálie na trhu cestovního ruchu v České republice. Cílem práce je zjistit jak je agentura ENIT aktivní v rámci propagace destinace Itálie na českém trhu. Teoretická část práce vymezuje pojem destinace cestovního ruchu a zabývá se managementem a marketingem destinace. Prakticka část se zaměřuje na Italskou Národní Agenturu pro Cestovní Ruch (ENIT) a její …víceAbstract:
This Diploma Thesis looks into the promotion of Italy as a tourist destination for the tourism market in the Czech Republic. The aim of this Thesis is to find out how active and present the Italian tourist board is in the prospective Czech market. The theoretical section of the Thesis defines the term tourist destination and looks at destination management and its marketing. The analytical part of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2012
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33335
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
- Vedoucí: Jan Herget
- Oponent: Markéta Jíšová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33335
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
-
Role of Destination Management in Contemporary Tourism Industry
Ria Bridová -
Sustainable tourism development in context of destination management in a fast growing destination - a case of PHU QUOC Island, Vietnam
Hieu Minh Vu -
Tourism Destination Governance - případová studie Francie a Česká republika
Dorota Priečinská -
La gestion de destination étude de la région Liptov
Pavlína ČAJKOVÁ -
Destination Management System (DMS) jako nástroj řízení turistického regionu
Roman Malý -
České Švýcarsko o.p.s. se zaměřením na management destinace
Aneta Černovská -
Management a marketing destinace cestovního ruchu Polabí
Lucie Čihulová -
Destinační management a marketing města Pelhřimov
Jiří Matějka