Ilona Došlá

Master's thesis

Efektivita marketingové komunikace národních centrál cestovního ruchu na příkladu italského Enitu

Effectiveness of marketing communication of the national tourist boards by example of ENIT
Anotácia:
Diplomová práce se zabývá propagací destinace Itálie na trhu cestovního ruchu v České republice. Cílem práce je zjistit jak je agentura ENIT aktivní v rámci propagace destinace Itálie na českém trhu. Teoretická část práce vymezuje pojem destinace cestovního ruchu a zabývá se managementem a marketingem destinace. Prakticka část se zaměřuje na Italskou Národní Agenturu pro Cestovní Ruch (ENIT) a její …viac
Abstract:
This Diploma Thesis looks into the promotion of Italy as a tourist destination for the tourism market in the Czech Republic. The aim of this Thesis is to find out how active and present the Italian tourist board is in the prospective Czech market. The theoretical section of the Thesis defines the term tourist destination and looks at destination management and its marketing. The analytical part of …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 2. 2012

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 11. 9. 2012
  • Vedúci: Jan Herget
  • Oponent: Markéta Jíšová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/33335