Logopedická intervence po zahájení školní docházky – Mgr. Petra Chlupáčková
Mgr. Petra Chlupáčková
Bachelor's thesis
Logopedická intervence po zahájení školní docházky
Speech Intervention Along School Attendance Entrance
Abstract:
Bakalářská práce je zaměřena na narušenou komunikační schopnost a logopedickou intervenci u žáků prvních tříd ve městě Dvoře Králové nad Labem a okolí. Cílem bylo zmapovat nejčastější druhy narušené komunikační schopnosti u dětí a zjistit spokojenost rodičů s logopedickou intervencí.Abstract:
This work is target on disturbed speech abilities and logopedics intervention of pupils in the 1st classes at basic school in Dvůr Králové nad Labem and the neighbourhood. Objective of this work was detected how is parentes of this pupils content with logopedics intervention.Keywords
Klíčová slova logopedická intervence ontogeneze řeči narušená komunikační schopnost děti s narušenou komunikační schopností žáci prvních tříd základních škol Key words logopedics intervention speech development disturbed speech abilities children with disturbed speech abilities integration pupils in the 1st classes at basic school
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2007
Identifier:
https://is.muni.cz/th/pgu1k/
Thesis defence
- Date of defence: 10. 5. 2007
- Supervisor: doc. PhDr. Ilona Bytešníková, Ph.D.
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationBachelor programme / field:
Special Education / Special Education
Theses on a related topic
-
Hodnocení dětí prvních tříd pohledem jejich učitelů
Zora Pardyová -
Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd a tříd přípravných
Gabriela PILAŘOVÁ -
Vliv distanční výuky na kvalitu čtení u žáků prvních tříd
Pavla Lukešová -
Komunikační schopnosti žáků prvních tříd
Lenka KLIMEŠOVÁ -
Narušená komunikační schopnost u žáků prvních tříd
Michaela MAREŠOVÁ -
ASPEKTY NARUŠENÉ KOMUNIKAČNÍ SCHOPNOSTI U ŽÁKŮ PRVNÍCH TŘÍD
Andrea SRNKOVÁ -
Students’ Motivation as a Key Factor in ELT
Zuzana Indruchová -
Extensive Reading Activities at the Basic School
Henrieta Furiková