Vladimír Zejda

Bakalářská práce

Analýza akviziční marketingové strategie mBank

Analysis of the Acquisition Marteting Strategy of mBank
Anotace:
Tato práce zkoumá rozhodovací proces spotřebitele na trhu finančních služeb. Kombinací poznatků z oborů marketingu, financí, psychologie, ekonomie, sociologie a chování spotřebitele představuji komplexní model kupního rozhodovacího procesu klienta finančních služeb. Ve druhé části potom model aplikuji na případ vstupu nové banky na český retailový bankovní trh -- mBank v roce 2007. S jeho pomocí pak …více
Abstract:
This paper examines the consumer decision process at the financial market. Combining the findings from the fields of marketing, finance, psychology, economy, sociology and consumer behaviour I present a complex model of the financial services' consumer decision process. In the second part of the paper I use the model on the case of the entry of a new bank into a Czech retail banking market -- mBank …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 2. 3. 2010

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 6. 2010
  • Vedoucí: Petr Jablonský

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/22556